marți, 23 iunie 2009

VALUE YOUR TIME


Constat pe zi ce trece tot mai mult ca timpul este pretios si ca timpul ti-este credincios..trebuie doar sa il impingi de la spate nicidecum sa ii ordoni sa stea la picioarele tale...
Valorifica-ti timpul!!!

"Chiar citeam despre faptul ca nu meritam nimic,ca tot ce avem primim prin har.Ma rog ca azi sa te bucuri de acest har." imi spune Stef
"Ploaia inseamna binecuvantare...." imi zice mama
"Te tin de mana" imi spune El
"NU MERIT" imi spun eu!!!!!
De ce imi spun asta?
Pentru ca El inca ma asteapta!

"In anii adolescentei este usor sa te gandesti ce vine "dupa" liceu: insusirea unei meserii,studii universitare,casatorie,autoturism,bunastare,casa proprie....Insa ramanem fara glas gandindu ne la ceea ce va fi "dupa" aceea.Ce se va intampla cand intr o zi va trebui sa parasim scena vietii? Ce va fi "DUPA"..."
Iarasi am fost ingenunchiata de El...din nou mi-a spus:"Gaby valorifica-ti timpul,pentru Mine,pentru tine fa-o!"

Niciun comentariu: