vineri, 19 iunie 2009

recuperare...


Sa nu aud de facultate particulara"-au fost cuvintele mamei care imi suna si acum in minte....Reactia mea: :))):))):))):))):)))Respiro....stai sa o rezolv cu Bac-ul first ;)As minti sa nu recunosc ca mi-a ridicat moralul replica asta desi fugitiva,dar cu greutate...Asa am inceput din nou cu analiza psihologica...
O sa povestesc ceva ce am constatat analizandu-ma (si asa de ceva timp nu m-am mai pregatit pt psihologie...recuperez asa) si nu doar ce am constata ci si ceva ce m-a amuzat teribil si mine si pe Ady :)):)))
Eram in camera...la un moment dat vreau sa ma duc la toaleta...ajung intr-un final...trecand peste detalii...la final ma spal pe maini...pe chiuveta stateau doua sapunuri de culori diferite...ambalajul unuia era galben si celalalt verde....apas pe capacul sapunului lichid verde sa ma pot spala..nu mergea..oka boon,apas pe cea galbena..iese...uraaaa!!! ma spal pe maini si plec....dupa cateva ore vreau din nou la toaleta...minunatia consta in faptul ca eram 100% sigura ca sapunul galben nu functioneaza si am apasat tot pe cel verde... :)) am inceput sa rad de mine :))):))) de fapt de om in general...retine doar ce ii produce discomfort intr-o anumita masura...iar de lucrurile de care s-a folosit le minimizeaza importanta....Ady s-a amuzat copios pe tema desteptaciunii mele...:))) si eu la fel ! :))):))))

Un comentariu:

Laura spunea...

Poti totul in Hristos care te intareste! [ceea ce implica ambele parti, nu doar pe El]. Fii calma, draga mea!