miercuri, 26 august 2009

teste.alegeri.vindecare

As vrea sa fiu tratata de orice boala sufar nu prin testul Rorschach nici prin T.A.T ci prin testul pulsiunilor,testul Szondi...simt o afinitate fata de aces test deoarece consider ca toti suntem purtatori de "nebunie" dar intr-o doza moderata...depinde de persoana...
Mi-a trecut fugitiv prin minte insa...cata nevoie am totusi de acest test?
Nici macar 1%...
Nu vreau sa diminuez cu nimic aceasta testare,ba din contra sunt de acord cu ea si o plac chiar,insa nu consider ca vindecarea vine dinspre incolo...dar asta este o alta poveste...
M-am tot gandit azi la rolul meu...stiu clar ca eu am in mana carnetelul in care imi notez alegerile...l-am rasfoit pt moment si am descoperit mai apoi ca lista este plina cu alegeri de cea mai proasta calitate...rare au fost cazurile in care am ales sa scot viermele din pruna aia si sa nu o mestec cu tot cu biata vietate...
Am avut impresia cred ca este este o pastila care o data rumegata imi va da fericirea...PLACEBO...
Am ars carnetelul ala pe care il pastram cu drag in primul sertar si l-am inlocuit cu un altul primit cadou de ziua mea de la Stef...
Stiu ca sunt falimentara si mai stiu ca voi cadea de sute de mii de ori de aici incolo,insa nu in aceleasi alegeri mizericoase de pana acum...
Nu mi-am pierdut nici o secunda,nici in vremurile cele mai grele,speranta,daca o pot numi asa,ca boala de care sufar nu necesita nici un fel de tratament in urma nici unui test.

Niciun comentariu: