sâmbătă, 16 mai 2009

darama zile ca acestea de azi... !!!!


Ma trezesc....ma spal pe dinti,ma imbrac si plec la scoala...pe drum imi aprind o tigara desi nu am mancat nimic [dimineata nu pot sa mananc]...ajung al scoala...ma intalnesc cu colegii si ziua trece asteptandu-l pe Kira...la ore uneori este plictiseala,dar ma ajuta mp3-ul sa nu simt asta...mai ma uit peste variantele la Bac,iar in pauze ies la o tigara si la mici povestiri... ;)
Se termina si programul la scoala...dupa ore ma intalnesc cu Andrei si mergem in oras..intre timp telefonul suna..este Adi...nu ma intreb ce vrea,pentru ca stiu....dar nici nu ii raspund...nu facem decat sa ne certam oricum..in plus Andrei se uita chiorasi...dar ii trece.. ;)
Savurez timpul cu grasu' si fresh-ul de portocale si prefer sa imi inchid telefonul... Mihai e si el cu noi si povestim...
Dupa cateva ore de umblat in oras cu treaba si de lenevit prin Pasha,ajung acasa...sunt franta...VREAU SA DORM!!!!
Imi deschid telefonul,suna...cine este?Adrian!
Oka,raspund...este pe strand..nu ies...ii inchid telefonul..suna Izabela...s-o mai angaja asta sau nu?
Las dormitul si ma duc la ea...stam de vorba...trece timpul si nu stim daca sa iesim cu bicicletele sau nu...pana sa ne hotaram noi suna Andrei...vrea sa iesim din nou...oka,imi zic,si asa imi era dor de el ;)
Vine si ne ia...trec orele...muzica ne bubuie in urechi si atmosfera nu e asa placuta...e stanjenitoare....
Grasu se satura de zapaceala si vrea sa plecam...la plecare il tin in brate...
Ajung acasa...
E tarziu deja...a trecut ziua si nu am invatat nimic :)))
................................................................
Ma trezesc....ma spal pe dinti,ma imbrac si plec la scoala si ziua continua ca precedenta....
CE FAC???
PS: Tu ce faci?

Niciun comentariu: